کاهش سطح کراتینین 2000-1400 آیا من می توانم زمان دیالیز کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کاهش سطح کراتینین 2000-1400 آیا من می توانم زمان دیالیز کاهش

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اما ممکن است برخی ناخوشایند برای زندگی مردم را، به طوری که برخی از مردم می خواهند برای کاهش بار آن است. سپس در صورتی که کاهش سطح کراتینین 2000-1400 می تواند به مردم زمان آن را کاهش دهد؟

در واقع، بار دیالیز باید با توجه به نیاز ساخته شده، اکنون زمان آن را می توان کاهش می یابد اما باید در یک یا دو بار از تنها سطح کراتینین بستگی ندارد. پس از دیالیز، سطح کراتینین خواهد شد تا حدی کاهش است، اما آن را به سطح قبلی خواهد بود، و حتی بالاتر، اگر شما دیالیز متوقف شود. چرا که دیالیز می تواند کلیه جایگزین برای تخلیه برخی از مواد زائد و سموم درست مانند کراتینین از خون، اما می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد، بنابراین برای افرادی که تحت آن باید با آن زندگی می کنند قبل از دریافت آنها پیوند کلیه. اگر آنها می خواهند برای کاهش بار دیالیز و یا خلاص شدن از آن، آنها نیاز به درخواست کمک از سایر درمان ها

خوشبختانه، مردم یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی طب اختراع، آنها می توانند کمک به کاهش زمان دیالیز، حتی آن را جایگزین، به طوری که به عنوان یک بیمار شما می توانید فکر کنید از آن را. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان است، می تواند از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک به مردم از شر دیالیز، خلاص شوید. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما شما را در اسرع وقت با مشاوره رایگان پاسخ دهید.

بنابراین برای افرادی که کراتینین سطح کاهش 2000-1400، آنها می توانند زمان دیالیز توسط themself را کاهش نمی دهد، بنابراین به عنوان برای اطمینان از دیالیز کافی است. اگر آنها می خواهند برای کاهش آن، آنها می توانند فکر می کنم از طب میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند بیماری کلیه در یک راه طبیعی تر درمان می دهد.





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، درمان نارسایی کلیه، دیالیز، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: